Cabaran BPC team seekers

Kali ini BPC team seekers telah mencabar beberapa orang sahabat untuk bersendirian selama mungkin di kawasan yang telah BPC tetapkan. Dan kawasan pilihan kami ialah sebuah kawasan perkuburan Cina. Seramai 5 orang telah menyahut cabaran kami dan meraka terdiri dari para sahabat BPC yang selama ini hanya berani mendengar cerita-cerita dari rakan-rakan yang lain yang pernah bersama kami sebelum ini.

Cabarannya mudah sahaja di mana peserta diminta untuk bersendirian dan terus berkomunikasi dengan kami melalui telefon apa yang mereka rasakan ketika itu. Selain itu kami juga memberikan sebuah kamera bagi membolehkan peserta merakam apa sahaja yang mereka rasakan terdapat kewujudan makhluk halus. Memandangkan sesi kali ini dijalankan secara berseorangan maka peserta dinasihatkan agar terus berhubung dengan kami dari masa kesemasa di samping pemantauan yang sentiasa kami buat bagi menjamin keselamatan peserta.

Secara umumnya kesemua peserta berani untuk bersendiri dikawasan yang BPC pilih namun begitu kebaanyakan mereka hanya mampu bertahan selama 20 minit sahaja. Sepanjang tempoh itulah peserta dapat merasakan satu pengalaman yang tidak akan pernah didapati ditempat lain. Meraka ada mendengan suara otang ketawa dan juga berjalan. Malah ada yang dapat melihat kewujudan makhluk hitam dan besar dan ad juga yang berwarna putih.

Secara umumnya sesi kali ini berjaya membuktikan bahawa kewujudan makhluk halus memang ada dan tidak perlu dipertikaiakn lagi. Bagi sesiapa yang tidak mempercayai kewujudan makhluk dari alam lain ini boleh mengikuti aktiviti-aktiviti sebegini bagi membuktikna sendiri kewujudan makhluk halus.








4 comments:

Anonymous said...

BPC masih buat aktiviti sebegini ka?

Unknown said...

boleh kah saya join group ini

Unknown said...

wsp saya kalau boleh
01133304900

PESUGIHAN MBAH SURO said...

Rawatan pengasih ilmu putih jarak jauh/jarak dekat

-tunang/kekasih berpaling hati
-minyak pengasih
-pelaris niaga
-pelet
-pemikat
-buka aura
-santau sum power
-pelaris dalam galian
-santau angin
-santau tepuk bantal
-santau patung
-santau Siam
-santau di Kedah
-ilmu pengasih
-ilmu penunduk
-buka aura

Insha allah semua masalah bole selesai berkat ridho dan izin maha kuasa amin...

WhatsApp +62 822 4631 1483




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...