Kawasan perkuburan bukan muslim



objek yng bertanda tiada dikawasan sebenar
 Pada 19hb April, bulan mengambang penuh, BPC telah menajalankan aktivitinya. Kali ini lokasi merupakan sebuah tanah perkuburan untuk orang bukan muslim. Mengikut penduduk setempat kawasan perkuburan ini telah lama wujud malah terdapat 13 kuburan tentera Jepun di kawasan tersebut. Kawasan ini lama terbiar namun sejak beberapa tahun kebelakangan ini kembali digunakan.

cahaya dalam bulatan umpama batu terbang
5 orang terlibat untuk operasi kali ini. Persediaan rapi telah diatur termasuk memastikan segala peralatan berfungsi dengan baik. Sebaik tiba di lokasi, salah satu kamera yang kami bawa tidak dapat berfungi kerana telah kehabisan cas bateri sedangkan sebelum ini kami telah pun memastikan semua kamera telah dicas penuh. Terpaksalah kami bergantung kepada kaera handphone sahaja. Nasib baiklah bulan mengambang penuh dan kawasan terang oleh cahaya bulan. Kami berada dikawasan perkuburan tersebut hampir 3 jam lamanya. ikuti gambar-gambar perjalanan kami dan terpulanglah untuk anda menafsirkannya sendiri mengenai kewujudan entiti dikawasan perkuburan tersebut.







9 comments:

Anonymous said...

boleh join ka aktiviti kamu...tapi saya bukan berasal dari daerah beaufort?

man

Anonymous said...

Sampai ati kamurang x bawa aku p operasi...

Anonymous said...

x kamu takut ka nanti tu antu bgn

Beaufort Paranormal Community said...

Boleh man..xda masalah, kami memang membuka penyertaan kepada semua org yang penting berani dan mengsi borang..hubungi kami melalui emai sahaja jika berminat

Beaufort Paranormal Community said...

bukan tak nak bawa tp tak ckp pun mau ikut...sila hungi kami jika berminta untuk ikut..

Anonymous said...

Sapa2 nak join seekers bole contact kita rang....NEXT WEEK...kita rang akan beroperasi di 3 lokasi...1. Kwsan SK Pekan Beaufort. 2. Kawasan Lapang/Hutan SMK Beaufort 3. Dan 3. Rumah lama ADO Beaufort.

Join ka tak nak join...limited

SEEKERS GROUP ( BY- Beaufort Bambarayon )

Anonymous said...

bah pastikan dapat gambar entiti yg jelas.. sorry geng ak nda dpt join ini trip

bell

Mohd Fadzrin said...

Aq mw join ne aktvti kmu .. ble ka ? Mw mencuba pengalaman baru la katakan .. tp aq tggl sni kk , jauh btl dari beaufort .. cmna tu ah ?

Beaufort Paranormal Community said...

Boleh takda masalah yang penting...emailkan nama dan alamat serta no HP ke beaufortparanormal@gmail.com...nanti kami akan hubungi jika ada aktiviti sekitar KK.

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...